Min Lördag.

När jag nu kom hem igår så hade min Älskade Christoffer gjort det så mysigt. Massa tända ljus i hela lägenheten och på vardagsbordet så hade han fixat mat. Oxfilé med grattinerad rotfruktsgratäng och vitt vin till det. Det var utsökt. Han hade t.o.m köpt en söt liten blomma till mig. 
BILD kommer.

Till efterätt så kom han in med Hallonmouse, färska hallon och riven choklad på toppen. Även detta smakade utsökt. Det var väldigt romantiskt gjort. Fick inte lägga ut bilder, för Christoffer ville inte utstå som en pussy. Men jag lägger ut de ändå. Flickor tänker vilken Karl den där Mika har hittat (en romantisk sådan) =)
BILD kommer.

Efter all mat så tog vi en prommenad in ti stan för att hyra oss en film. Det blev Confessions of a Shopaholic den var rolig, men inget jag ser igen.
Efter den filmen så såg vi en annan film Death Sentence. Älskar den filmen, sjukt bra! Inte nog med det så spelar ju Kevin Bacon Huvudrollen -Mums, så jävla läcker, ögongodis för Mikas del. Kan det bli bättre film!? neee. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0