30års fest ikväll.

Ja jag sitter på jobbet medans Älsklingen, Isabella, Mange och Alexander går o ränner på stan, kul!
Slutar kl 18 och festen börjar kl 18 så jag får göra mig klar på jobbet, smink kläder o rubbet för att sedan cykla in ti stan o möta upp mina kära vänner. Det är ingen tvekan om att vi kommer få det askalas.
Bilder kommer antagligen imorgon om man fått några bra vill säga.
Temat på festen är rosa. Antingen kommer man med så mycket rosa man bara kan eller så blir det att man tar nått litet som ett spänne en strumpa. Själv går jag in för det helt. Det blir en rosa klänning med rosa fina prinsessskor och lite rosa strass sen är jag pimpad för kvällen.
Klänningen har jag fått av Anna tjejen som fyller 30år. Tack än en gång =)

Skorna är köpta i Thailand 100bat tror ja att jag gav. Och det är 40kr. Rena drömmen.



Jag vet inte riktigt än hur dom andra ska pimpas men det lär jag snart få se.

Ha en trevlig Lördag. Det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0