30timmars tavlan klar.

Nu ligger jag här i sängen och ska göra mig redo för att sova.
Har precis pratat med min älskade om hur min dag har varit och även hans. Blev äntligen klar med min tavla idag med, eller ja Cristoffers tavla så småningom. Jag vet inte om jag blev så nöjd som jag var i början. Jag är tveksam nu faktiskt när jag kollar på den. Eller är det alltid så att jag kanske inte kan bli 100% nöjd med något jag själv gör. Mycket möjligt. Jag får hoppas Christoffer uppskattar den mer än vad jag gör.
Så här såg mitt lilla äventyr ut.
Här har vi då orginalet.



Skissa upp hela bilden, som jag valde att göra på 3 tavlor ist för en stor.



30h senare så är den klar.


Kommentarer
Postat av: Adam

grymt snygg! hade sjukt gärna haft en själv.. hehe

2009-10-20 @ 10:57:21
Postat av: jean1

vad fina! jag vill med ha!!!

2009-10-20 @ 12:38:53
URL: http://bosing.blogg.se/
Postat av: Mikaa

Tack ska ni ha! :D

2009-10-20 @ 13:00:18
URL: http://mwiggberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0