Nya kortet, mot en enklare vardag.

Nu när det nya Resekortet har kommit ut här på Blekingetrafiken så var vi som jobbar här tvugna att ha på oss såna här skjortor som jag visar nedan. Jag har aldrig satt på mig den och det nya kortet lancerades redan förra, förra veckan. Men idag var jag tvungen att göra ett undantag efersom dom på Blekingetrafiken kommer att titta förbi oss på morgonen för att göra reklam för dom nya korten.





Tavlan som jag håller på med blir jag riktigt nöjd över, den blir precis som jag har förväntat mig. Så fort Christoffer får den inslagen i ett litet/stort födelsedagspressent så kommer jag lägga upp bilder på den hur jag har jobbat mig fram till det stora resultatet..
Oj oj oj gillade Christoffer den tavlan jag gav han sist vad kommer han då inte göra med denna. Shit han kommer ju rent ut sagt Älska den. Hur älskad kommer inte jag att bli då!? Jag är nog värdens bästa flickvänn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0