Litta här o litta Där.

Tredje morgonen på raken ack ack va trött jag är nu. Ni anar inte hur jobbigt det är att gå upp 04,30 3 dagar i streck... Igår hann jag inte med allt som jag ville hinna med. Efter jag slutat jobbet så cyklade jag ner på stan och gick i alla affärer minst 3 gånger för att hitta en fin present till Stoffe. Jag letade och letade men kom aldrig fram till nått vettigt. Därav fick jag ta min syster till hjälp. Hon mötte mig på torget och vi gick igenom alla affärer tillsammans, till slut hittade jag äntligen en present! Ja och efter jag hittat en pesent så hade ju nästan hela dagen gått. Jag hann ut på en motionsrunda sen laga mat tills idag, sen hann jag inte med så mycket mera innan jag låg i sängen helt utslagen.

Idag ska jag åka in ti Kristianstad med brossan (Mathias) Jag ska hjälpa han hitta lite kläder till kalaset på Lördag då Anna firar 30år. Det ska bli mycket trevligt. Givetvis följer Stoffe med och även Mangnus denna gången för att göra Stoffe sällskap eftersom jag kommer jobba hela helgen. Tråkigt nog.

Mange:
Hehe jag har hört att Christoffer inte säger någonting alls.
Det ända Christoffers pappas sambo sa (förlåt har glömt vad hon heter) var att när hon frågade vart ska du Christoffer? Så fick hon till svar: Skit i de du!
Så när han säger så, så är det antagligen till mig han ska.
Och till mitt försvar så var det faktiskt inte jag som sa att jag skulle skriva så i förra inlägget, det var faktiskt Christoffer själv! Läs min blogg hur mycket du/ni vill jag kan avslöja allt som händer =)

Jag idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0