Finns inga ord idag.

Imorgon är det äntligen fredag! Gud vad jag längtar nu, det är nu det börjar pirra så där härligt inom mig.
På söndag firar vi Christoffers födelsedag men även att vi har 3månader ihop -woho- 67år more to go!

Can i be any more uttråkad!!!
Alltså nu är jag så pass uttråkad att jag sitter och råstirrar på ett tuggummipacket och försöker flytta det med mina innre krafter, än så länge kan jag inte påstå att jag lyckats. Men jag har ju 4h att döda så jag ger inte upp än.


Kanske har jag för mycket fritid för att ens bortförklara mig att jag är uttråkad. Nu ska jag gå en runda i kiosken kanske dyker det upp något som jag kan leka med.


Det är så busigt nu när jag träffat Christoffer. Han är hemsk kaxig av sig mot allt o alla. Ja till och med mot mig ibland. Självklart får han sig en omgång tillbaka då!
Själv är jag aldrig kaxig, jag är den här blyga lilla flickan som håller mig i bakgrunden. Men jag har moskat upp mig lite nu.
När jag cyklade på en trottoar (vilket man tydligen inte får) så gick det en gammal dam förbi mig och sa Trottoar!!!
Jag sa: Cyckel?? (och försökte låta så kaxig som möjligt, precis som Christoffer brukar göra)
Ja ni kanske inte fattar, men det gör inget. Christoffer förstår iaf. Kaxigt va, Älskling? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0