Hemma igen.

Då var man hemma igen från Skurup. Shoppingrundan med Isabella och Sanne var mycket trevlig. Jag hittade ett par jeans på H&M. Efter vi ätit lunch så insåg jag att jag kanske inte borde ha jeansen ändå eftersom min ekonomi inte är på topp. Så det blev att lämna tillbaka dom igen. När vi hade sagt hejdå ti Sanne så tog syrran och jag bussen till skopunkten. Åhh det är som en dröm när man kommer in där. Snabbt raffsar jag åt mig en hel drös med olika skor, jag tror jag hade fått ihop ca 10 par när syrran inte hade hittat 2 par ens.. 
Jag hittade så klart ett par stövlar som jag gillade skarpt, innan jag vet om de står jag i kassan o viftar med mitt visa kort. Även här tänker Mikaela inte riktigt klart. 
Vi säger hejdå tillvarandra och syrran åker tillbaka till Karlshamn och jag beger mig av ti Skurup. Stolt visade  jag upp mina skor för Christoffer. Men jag kom snart till mitt förnuft igen och insåg att det var bäst att lämna tillbaka skönheterna, dom var mina i 24h.
Nästa månad är dom mina igen.
Om man ser lite närmare på det hela så var den shoppingturen rätt onödig eftersom jag inte fick ut så jättemycket av det. Men eftersom jag ändå skulle åt de hållet så fick jag två flugor i en smäll.


Helgen har annars varit väldigt härlig. Vi har myst ihop riktigt ordentligt denna gången tillsammans med Prison Break på full rulle. Fick låna hem säsong 2 & 3 av Christoffer, Så nu vet jag vad jag har att göra den närmaste tiden.
Varför vi fick hålla om varandra extra mycket denna gången är för att vi inte kommer träffas på 5 veckor... 5 veckor som i 1 månad och 1 vecka, 1 månad o 1 vecka som i 32 dagar exakt så länge.... fattar ni.
Hur ska detta gå? Vi måste lösa det på något sätt. vi får slå våra kloka huvuden ihop -hihi inte för att vi blir så mycket smartare då men man kan ju alltid pröva-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0