Bästa känslan är närhet.

I morse var det allt lustigt när jag skulle gå till jobbet. Jag satt och sminkade mig sen helt plötsligt så börjar jag må fruktasvärt illa, kallsvettas och får yrsel. Jag fick lägga mig ner på golvet för ja knappt kunde stå upp. Det var obehagligt. Men efter ca 10 min så var det över igen. Detta kanske var en varning på att jag håller på att bli sjuk?
Jag vill/kan absolut inte bli dålig nu, det har jag inte tid med. Tror jag måste börja klä mig varmare. Halsduken & vantarna på och kanske en varmare jacka nu med.

Tror att jag och min älskade har löst att vi kan träffas lite tidigare om 3 veckor. Kan ingen va ledig så får jag väl följa med han när han jobbar helg. Så jag tar mitt pick o pack den 23/10 och följer med till Växjö. Jag har aldrig varit där så det kan ju bli roligt.

Fast om jag får säga vad jag tycker så är det skönt att inte träffas på länge. Ja max då 4 veckor. Den där längtan man har under dessa 4 långa veckorna. Denna saknaden. När man tycker om någon så mycket så att det gör ont. Och sen när dom 4 veckorna har gått och man får träffa den personen igen. Det finns ingen bättre känsla än den. Man blir helt fylld av kärleken.. Smeka och hålla om denna personen hela dagen lång och man vill aldrig sluta röra.
Så Ja, jag tycker det kan vara härligt att va lite själv ibland. Bara det inte går alldeles för lång tid vill säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0