Gårdagen i lite bilder.

Jag gillar spontana saker. Som igår väntade jag mig en lugn kväll med lite målande och tv tittande. Syrran skulle ju redan ut med Patricia men jag hade ingen lust precis, eftersom jag jobbar denna helgen.
Men efter jag cyklat hem igår så tänkte jag Nej jag vill inte sitta hemma själv, fan ja följer med ut! Så det blev en väldigt trevlig utekväll med Patricia, Syrran, Emil och Niklas.
Nu så här på Söndagsmorgonen så mår jag faktiskt bra, huvudet tar väl imot lite men det får gå, det kunde ju ha varit såmycket värre!






När jag slutat så blir det att cykla hem fort och sen ladda ner DHW det 3e avsnittet har nämligen kommit idag -wohoo- Och sen blir det även att börja måla på Christoffers födelsedagspresent. Jag hoppas att resultatet blir bra. Tjing tjoo.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0