Jag blir sååå arg......

Måndags morgonen börjar inte alltid så bra. Detta var en sådan Måndag. Inställda tåg, försenade tåg, krångel med nya biljettmaskinen så att alla mina 06,30 kunder fick hoppa på tåget utan uppdatering av sina kort + inga biljetter. katastrofalt. Men vad ska man göra när skimaskinerna klöddar så!? Jag hoppas att ingen fick betala böter för att dom köpte det på tåget =/ Tågförseningarna bara fortsätter, denna dagen kan inte bli annat än kass!
BLÄÄÄÄ

Hade funderingar på att åka till Christoffer nästa vecka eftersom jag är ledig 2 dagar mitt i veckan, men med mera funderingar så blir det nog att jag hoppar det. För att spara de lilla jag har kvar, och sen så kommer ju ändå han och hämtar mig på Fredag för att sedan åka vidare ti Växjö. Så så får det bli.  
Hoppas min pojke inte bli allt för besviken =(
Pussar på dig My Love. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0