Låt dagen rusa förbi mig.

Imorgon åker jag iväg till min Älskling. 3 Låånga veckor har gått och jag börjar snart klättra på väggarna där hemma. Fan att man kan sakna någon så mycket. Det är otroligt.
Vad skulle jag göra utan han!?
Så imorgon kan man räkna med puss & Kramkalas. Bara några tiotal timmar kvar nu. Låt dagen rusa förbi mig.

Har man tråkigt så är det antingen Farmville som gäller eller så leker man lite med sina bilder. Alltid får man något roligt ut av det. Idag är en sådan dag. Nog för att det bara är att trycka på knappen Red. i Photo Dj sen väja Lägg till Effekt sen Serieteckning och Tadaa så har man en så där bild. Som sagt Uttråkad är svaret.
Ibland önskar jag att jag såg ut som en teknad figur, för kolla va cool man hade sett ut då. Och så om man inte gillar något så är det bara att sudda och måla om.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0