Me So Happy!

Åhh min älskade syster tar min förmiddag imorgon i utbyte mot att jag tar hennes Söndag. Hon tackade självklart ja till det eftersom hon hatar att jobba helger. Jag får vara 1 extra dag med min Älskling och hon slipper en Söndag. Win Win för oss båda.

Vilken känsla det var att se Christoffer när han hämtade upp mig i bilen. Hela jag pirrade av nervositet och av längtan att få se han igen. Åhh det var så härligt vilken underbar kväll.
Och idag är jag världens lyckligaste nog för att jag var det innan med, men nu är jag det en smula mer. Jag Älskar dig Mikaela. -smälter- Första gången vi sa det till varandra. Åhh jag är så lycklig. Älskar dig mest av allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0