Ny tavla på gång.

Måndag morgon och jag är inte så sliten, faktiskt mår jag bra med tanke på omständigheterna =)
Idag blir det att kila ner på stan, ska leta efter en present ti Stoffis han fyller ju nämligen år på Söndag som jag redan har sagt. Vad jag ska köpa har jag inte den minsta aning om, så därför måste jag ta hjälp av min systeryster så får vi se om vi kan sätta ihop våra smarta huvun o komma på nått.
Jag ska även köpa mig några nya taveldukar, nu är det nämligen dags att börja måla på en ny bild. Bilden ser ni nedan. Och jag vet inte riktigt vad jag gett mig in på. Antingen blir det skitsvårt att måla den och ändra om den ti det formaten som jag målade på min förra tavla. Eller så blir det lätt som en plätt. Det är bara att vänta å se.
Bilden är otroligt vacker iaf. Och även denna bilden ska jag ha på 3st tavlor. Det är lite lättare nu när bilden redan är uppdelad, så slipper man göra det iaf.
Tavlan kommer sen Emil (Stoffes jobbarkompis) köpa av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0