6 punkter var det 5½ to go.

Då jobbar man helgen. Inte jätte mycket att göra idag faktiskt. Mamma är här uppe och gör sitt bästa för att trösta min älskade syster, livet är inte lätt ibland. Jag ska göra mitt bästa för att hon ska må bra igen.
Efter jag har slutat jobba så blir det att hjälpa min andra brossa med att flytta. Igår när vi hjälpte till lite smått så fick syrran och jag en hel kasse med massa kläder som Anna inte ville ha. Oj vad glad jag blev, jag såg det själv som en tidig födelsedagspressent eftersom jag fyller år nästa vecka.
Hela 23år blir jag. Ingen ålder tycker jag. MEN innan jag fyller 26år ska jag:
Va förlovad,
Ha ett barn,
Ha en hund,
Ha långt fint hår, 
Bo i ett hus, 
Och sen då givetvis ha någon kille som förverkligar allt detta..

Det är alltså 6st punkter som jag måste fixa. Kanske är det mer åt 5½ punkter eftersom jag har halva inne hos Stoffe redan, så ser jag det som ett litet försprång. :)

Tror jag ska fixa mig ett par bruna linser till. För ja gillar de jag ser.


Nu börjar jag bli lite läskad av killarna som alltid kommer in till oss och handlar. Hade precis dom här som kunder och mycket riktigt så handlade han till mig, 1 coca och 1 banan same old same old. Varför varför varför? Det är faktiskt mer räligt än kul nu. Inte för att dom är otrevliga lr slibbiga på något sätt, men ändå.
Sen slänger han ut sig hej då kompis innan han går. -brr-
Som jag då tänker så lägger iaf inte jag ut en massa pengar på en annan person om jag inte vet att jag får ut någonting av det. Hur han tänker förstår jag då inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0