Min lilla Skyddsängel.

Ja då var helgen avklarad än en gång. Denna jobbe helgen har faktiskt gått väldigt snabbt, över min förvåning. Skönt är ju det! Nu längtar jag som tusan tills det blir Fredag igen så jag äntligen får träffa pojken min. Saknar han som tusan, speciellt igår kändes det skitjobbigt och jag kunde inte låta bli att fälla en tår i min dysterhet på jobbet (-töntigt, jag vet.) Det är som man har PMS, man är skitglad när man är med han sen när han inte finns vid min sida så blir jag förbannas/ledsen. Tur vi träffas så ofta som vi gör.

Nu har man sin älskade syster som inneboende igen, det är skitkul för hyran blir så jävla billig. Hela 800 kr betalar vi var. Fatta vad jag sparar på att ha henne hos mig!
Mamma och Pappa var ju uppe hos oss igår för att hjälpa till med allting. Av min förtjusning så fick Syrran och Jag varsitt halsband. En skyddsängel. Jag älskar den och kommer att bära den runt min hals dag som natt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0