Min kommande Önskelista FVS.

Blir helgen kanon lr vad.
Nu så här i förväg så sammlar man in lite folk som antingen ska sitta hos mig lr hos Patricia och festa. Lite förfest sen blir det Bowling för fulla muggar, efter bowlingen ger man sig av hemmåt igen och fortsätter sitt öldrickande. Vi ser det som vår lilla födelsedagsfest. För Isabella och Jag fyller faktiskt år på Torsdag! Om alla nu tar och skriver ner detta med stora bokstäver och sedan kommer med en present, så skulle fakitiskt jag uppskatta det!
 
Här kommer min önskelista:
En resa utomlands.
En plastkasse.(sedan jag har så få)
Tandkräm den blåa sorten + en ny tandborste.
Pumps skorna i skoaffären.
Silvrigt tuggummipaket.
En spiral.
Vita blomman på glitter.
Skönhetsoperation.
Vit hylla på ikea mått 185*185.
En stor stark öl.


På söndagen får vi icke jag upprepar ICKE vara bakfulla för då bär vi nämligen av till Kreativum. För er som inte vet vad Kreativum är så rekommenderar jag att ni går in på www.Kreativum.se
Varför ska man då gå som 23åring på Kreativum när det är menat för barn upp till 12år? Jo det ska jag säga er, får man hem Gratis biljetter vars innehåller 4 Vuxna och 6 Barn, till sitt jobb så slänger man inte dom!
Nej, man tar chansen att återuppliva sitt barnasinne och går på detta spännande äventyr. Dom som jag har tvingat med mig är ju självklart min Syster och Christoffer. Jag har 1plats kvar, någon som är sugen?

Kolla så kul dom har det, så kul ska jag också få.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0