Målarn igång igen.

Nu är det snart dags för sängen. Jag är helt slut i huvet. Ha setat från 18,00-22,000 och målat min tavla som sen ska iväg till sin köpare i Karlskrona....
Jag tror de kom mer färg på mig än på tavlan. Förstår inte hur jag bär mig åt. Men man råkar nudda i med handen på tavlan sen så far ju händerna överallt. Inte konstigt att man då får färg överallt!
En önskning om ändring på vingana har dock skett. Pojken som ska köpa vill ha dom större och längre, och som proffetionell säljare så kommer jag givetvis att ändra mina vingar till ett par större så att min köpare blir nöjd! ;D
Men eftersom jag hann måla det svarta med oljefärg så kommer det ta ca 2veckor innan jag kan göra denna ändringen.


Lägg märke ti mina Übersnygga shorts ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0