Bowlingen.

Så var helgen redan över. Satan va snabbt det går! Och snabbare går det alltid när man festar. Nu blir det inget festande på länge. Jag orkar inte, det tar ju musten ur än helt. Man är ju inte 20 längre ;P
Och sen den lilla tiden man har med Christoffer så vill man ju spendera den med han så mycket som möjligt. Och det är inte alltid det blir så när man festar. Men festa var vi tvungna att göra, det var ju som Syrrans o mitt lilla kalas.. Fast det som är synd är att hela Söndagen får lida för att man är bakfull. Den går lixom helt i spillo, vilket är ett stort slöseri enligt mig.

Av min Älskade Christoffer fick jag en superfin klocka som jag är helnöjd med, han vet redan min smak av saker och ting, jag är väldigt imponerad. Tack så mycket my Love. Och jag fick även ett pressentkort på Guldfynd. Ska jag fynda där sen lr vad ;)
Sen ut av min förvåning så Kom min Kära vän Boudie med en present också. Klippning + Färgning i hans egna lilla salong i Ronneby. Herregud va gulligt av han. Speciellt nu när jag behöver klippa mig. Färgning är de inte på tal om än, för jag har fortfarande några månader kvar innan jag kan få de blont.

Festen blev lyckad. Lite förfest hos mig. Sen drog Jag, Emil, Nicklas, Stoffe och Syrran ti Bowlingen och mötte upp resten av allt folk, vilka var nästan alla som ni ser nedan + Rätt många till som inte fastnade på korten ;O
Efter dom dåliga försöken på bowlingen vars jag lyckades med att få en Strike så drog vi sedan hem till Robin för att fortsätta vårt festande där. Väldigt lyckat alltihop!


Isabella o Söta Lisa.


Hemm hos mig Stoffe (ser rätt nitad ut) o Nicklas.


Stoffe o Boudie (Min alldeles egen frisör)


Stoffe, Jag o Emil. (Boudie i bakgrunden)


Självaste Robin.


Patricia o Fanny Bunny.


Jensa, Jag o Isabella.


Vad ska man säga? Robin är otroligt LÅNG.


Isa gjorde inte Strike.


Något Kreativum blev det inte denna gången. Vi får helt enkelt ta det nästa gång igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0