En Stjärna till min Syster.

Isabella min älskade Syster har alltid ställt upp för mig i rusk o regn. Även med saker som inte ens bekymmrar henne överhuvudtaget. 
När jag verkligen vill hjälpa någon som betyder något för mig och som har gjort så mycket för mig så måste måste måste bara jag hjälpa den personen. Även om jag egentligen inte kan. Då vänder jag mig till min syster och ber henne om råd/hjälp, och självklart ställer hon upp en stjärna som hon nu är. Även om vi planerade att hålla det hela hemligt så hade det ändå slutat med att jag hade skvallrat.
Tror jag ska gå och göra en liten guldstjärna av papp sen måla den med några vackra färger.
 

Imorgon blir det som sagt Kristianstad för syster och mig. Vara för oss själva och bara gå och handla ihop. Mysigt värre kallar jag det. I k-stad ska vi även möta upp Sanne och Rasmus för en mysig liten fika.
Efter vår shoppingrunda så bär sig syster av hemmåt, medans jag åker direkt till Skurup för att spendera 5 hela dagar med S. FEM HELA DAGAR. underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0