Så tycker faktiskt jag.



Jag ser lite ledsam ut men det är bara för detta bara är en provbild på hur man ska se ut på Lördag. Jag tror jag är nöjd med kläderna men har packat ner lite extra bara för att.
Snart slutar man jobba och då tar man tåget ner mot Malmö.  Min dåliga uppdatering beror på att jag inte har ett skit/roligt att skriva om.
Så här ser man ut idag. Fyndade den fina koftan på Lindex. Hittade faktiskt den på barnavdelningen, man ska faktiskt alltid kolla där. Det finns oftas alltid något som passar än, och sen så är det ju faktiskt lite billigare med. Sen tycker jag att barnavdelningen oftas har snyggasre kläder än va de finns på vuxenavdelningen. Men de är ju bara vad jag tycker.

Kommentarer
Postat av: jean1

var har du köpt den svarta som du har på dig på första bilden? snyyygg :)

2009-09-04 @ 21:27:54
URL: http://bosing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0