Iväg mot Skurup.

Snart bär det av ner mot skurup. Ska bara jobba klart sen packa en hel del. Jag ska ju ändå vara borta i 5 hela dagar. Det krävs en hel del funderingar vad man ska ha på sig.
Min huvudvärk är lite bättre. Men nu börjar halsen besvära mig ist. De gör så ont när de ska sväljas och värre är det med mina bomber till mandlar. Blir de riktigt illa så brukar ja ha svårt att andas. Det vill vi ju inte att det ska hända. Så jag försöker dricka så mycket varmt som möjlígt så svullnaden kan gå ner.
Men inte nog med domma besvären så ska man ju så klart få sin röda vecka också, det jag väntar på nu är ordentlig mensvärk -suck-

Ikväll önskar jag mig fotmassage, mina fötter är fortfarande ömma efter 2h gång i klackat.


                                                        
                                                        Saknar min lilla systeryster.
                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0