Min Lila dag.

Åhhh då var det äntligen Torsdag! Som jag har längtat efter denna dagen.
Idag åker man ner ti skåne för att "fira" påsken med sin Älskade.
Men innan jag beger mig neråt så ska jag göra ett exkta stopp i Hässleholm för att hälsa på min vän Kim.
Det blir en liten fika och kanske en rundtur för att visa mig Hässleholm eftersom jag aldrig
riktigt sett det förutom stationen.
Kom även på att idag firar jag och Älsklingen 8månader. Hurra hurra hurra.

Så här ser man ut idag.
Skjortan är från H&M
Kjol Veromoda
Armband Glitter/H&M


Även mina naglar har fått lite dekoration idag.
På tummen har vi en lila söt blomma och på de andra fingrarna så sitter en vit söt blomma.
Köpt på Cosmetica för 20kr
Ursäkta upplösningen, men det var den bästa jag kunde få med min mobil.



Jo har även fixat till 2st påskägg som jag ska ge till Christoffer när jag kommer.
Jag hoppas han blir glad för dom. =)
Man ser ju bara hur mycket tid jag lagt ner på dom.
Med fjädrarna o ja fjädrarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0