Min Fredag i ord.

Oj jag har nog värdens sämsta uppdatering känns det som.
Men jag har inte orkar att skriva något, och ännu mindre haft lust ti de.

Men nu är iaf Fredagen här, Christoffer kommer ikväll runt 19 tiden.
Ska bli såå härligt att se han igen, efter hela 3 veckor utan varandra så känner man
att det pirrar till av nervositet och kärleksrus.
Det är nästan så jag inte kommer ihåg hur han ser ut. Aj aj illa de.
Tur att vi har pratat i telefonen nästan varje dag dom senaste veckorna,
det har nog lättat lite på saknaden.

Idag blir det även film med Laitnor och Syrran,
jag tror även att vi ska käka lite middag ihop.

På Lördag drar Jag och Christoffer ti Växjö där vi ska hälsa på Magnus och Therese.
Eller ja, egentligen ska vi nog bara upp så att Christoffer kan fixa ett fönster åt dom ;P
Sen ska vi kolla lite på skjorta, slips lr fluga så allting är klart till Bröllopet som äger rum om
drygt 3 veckor!
Vill även hinna med en picknick vid havet (om det nu blir fint väder imorgon)

Ja det är väl vad som kommer hända denna helgen.
Jo min Syster ska flytta ihop med mig igen,
Ja så är det, det var faktiskt jag som föreslog det.
Ingen av oss är nästan aldrig hemma,
Så varför slösa 2 hyror när vi kan dela på 1 hyra och bara betala 800 spänn.
Det blir faktiskt flytt när som helst.
Ska bli skönt så kanske man får över lite mer i månaden med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0