Myskväll me mina sötnosar.

God Morgon.
Idag var det inte det härliga vädret som jag hade hoppats på, det skulle ju faktiskt vara sol hela helgen
som de hade sagt på nyheterna.
Är det kanske dammet från vulkanen som täcker hela himlen?
Nå väl så kunde inte min älskling komma upp i helgen eftersom han ska sätta in fönster
hos hans kompis mamma. Så vi får snällt vara utan varandra i 3 veckor, uch va jobbigt.
Det har snart gått 1 vecka 2 to go.
Jag hoppas tiden springer iväg som den brukar göra.
Igår när jag var ute och gick så gick jag inom och handlade, och vem stöter man inte på då om syrran och mister Laitnooor. Mister Laitnor bjöd mig över på middag (tycker han är världens goaste, lr ja precis efter Christoffer)
Så jag blev bjuden på en god middag och till de kollade vi på Anna anka söker assistent.
Det blev en mysig kväll. Tack mina sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0