Spiken

Moooorn morrn.
Pigg o glad njaa inte så mycket idag. Jo glad är jag så klart, men inte så värst pigg.
Imorse snozade jag t.om. det var ju inte igår man gjorde det.
Eftersom jag avskyr att snozsa bort min värdefulla morgon.
Men det blev hela 2 knapptryck på snozknappen. Illa, jag vet.
Då var det fredag igen.
Denna efterlängtade Fredag som vi nog alla ser fram imot.
Idag åker jag kl 11,30 mot Skåne och Jag får än en gång lämna Laban hemma.
Men nästa gång jobbar jag helg vilket betyder att jag ska vara hemma,
helgen efter det så är jag ledig.
Kanske man kan lura ner Laban ti skåne då?
Jag kanske inte ens behöver säga något till Stoffe.
Jamenar, han lär säkert inte ens märka att han fått en till gäst i sin lägenet. ;)

Igår fick Christoffer sin nya säng, oh jag bara längtar tills jag får se hur allting blev.
Givetvis kommer ni få bildbevis på detta så även ni kan se hur snyggt det blev.
Nu blir det att läsa nya Nu tidningen som jag inte har hunnit med än och lyssna på Rolandz.
Mitt nya favoritband.
Oj vad det svänger!

Härliga underbara Spiken, den är min nära vän hemma hos Christoffer.
Det är så skönt att ligga och spika innan man ska ta tag i dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0