Ta aldrig imot godis från främlingar.

Hej hej.
Ett tag sen man skrev nu, men har inte precis haft något att komma med.
Sitter och tänker vad jag ska skriva här och nu, men jag kommer inte på så värst mycket.
Var ute och gick imorse innan frullen, det var väldigt härligt.
Det är ju så varmt nu, och så ska det fortsätta ända fram ti helgen!

Hade en kund för en stund sen, en utlänning som knappt kunde någon engelska.
Efter många försök att förstå vad han menar och många chester så kom jag fram
till att han ville ha en biljett till Sthlm C.
Jag fixade biljetten och han blev väldigt glad.
Sen började jag fixa med lite papper, och han började prata med mig
lät typ så här:
you married?
Children?
Family?

Jag: ehh no, i have a boyfriend.
Han: em married?
Jag: NOO me boyfriend!
Han: Me no Whife.
Ja osv...
Efter en stund senare kom han in igen och räckte fram sin hand och i handen hade han 2 runda kulor.
Han sa for you cheese from Bulgaria (lr vad de var ifrån för land)
Jag tog imot bollarna, tror nog att jag hade en lite äcklad min fast ändån ett stort leende.
Thanx (smile)
Sen tvättade jag nog händerna 3 gånger och nu ligger bollarna här på skrivbordet.
Självklart ska jag inte äta dom.
Som talestättet säger, ta aldrig imot godis från främlingar.
Ja fast nu tog jag ju imot godiset man får ju inte vara oartig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0