Jaja.

Hade precis en kille som handlade. Han log lite rart och då blev jag riktigt nojig.
Efter att han gått så sprang jag till speglen och kollade på mig själv.
Ahhh han måste ha lett för att jag ser ut som ett troll idag.
Håret står åt alla håll och är riktigt fluffigt.
Jag ser helt enkelt allmänt rolig ut idag kan man säga.

Jag gillar verkligen inte när folk inspekterar mig från topp ti tå.
Direkt poppar de upp massa saker i ens huvud.
Oj hjälp har ja någonting i näsan, sitter de något mellan mina tänder, ser ja rolig ut idag?
Ja lite såna där saker.
Man tänker aldrig att en person kanske kollar för att man är fin lr kanske ser något snyggt.
Christoffer brukar ofta sitta och bara kolla på mig vilket är rätt störigt.
Men ja vet ju att han inte gör de för att jävlas.
Utan för att han gillar att kolla på mig, men ändå! ;)

Jaja =) Nu ska jag äta min Lunch.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0