Fyndigt värre.

Hej hej,
Då var man hemma igen i Karlshamn.
Min påsk har varit helt underbar.
Besöket hos mina föräldrar på Fredagen med god middag för att sen besöka Christoffers pappa och Sambon Anita. Jag fick även träffa alla som ska med på resan till Kroatien i sommar. Vi blir ett härligt gäng!

Och tack Mickaela för idén med flaskan!
Väldigt smart. kanske borde gå med en plastpåse då med =)

Nu har både Christoffer och Jag kommit fram till att Laban ska bli en skåning,
han kommer att få bo hos Christoffer ist för hos mig.
Självklart är det jag som betalar mat o diverse. Men detta är ändå det bästa sättet.
Eftersom jag tillbringar all min fridtid i Skåne så får min Laban alltid vara själv, och det är hemskt.
Så nu ska vi bara fixa lite så som att sätta på en dörr in ti sovrummet så han inte river sönder den nya sängen.
Sen hoppas jag att Christoffer kan ta imot han så snart som möjligt...

Nu under påskdagarna gjorde jag en del fynd ;) 
Vi åkte in ti Malmö på Söndagen bara för att "kolla" på lite saker eftersom vi inte hade något bättre för oss.
Det hela slutade med att jag hittade ett par urläckra skor på Scorett.
När jag såg de blev jag genast kär.
1199 kr så var de mina!
Men vänta nu, det var ju 30% rea.
Vilket fynd jag gör om jag köper de, jag sparar ju hur mycket som helst och just de där skorna är exakt såna skor jag ALLTID har velat ha. Jag är så lycklig =)

Men det slutade inte där för jag är i illa behov av ett par nya joggingskor.
Så det blev att kolla i några sportaffärer och efter många om och men så
hittade jag ett par som satt skönt och som såg bra ut.
Även de här skorna var det rea på.
Hur mycket tur får man ha egentligen.
Skorna låg på 1100kr från början men nu kostade de bara 599:-
Och så hittade jag ett par solglasögon på Lindex 78:- tror ja de låg på.




Kommentarer
Postat av: Miwa

Varsågod! :P haha, det går säkerligen med en plastpåse oxå, fast de é nog större risk att den spricker än en flaska ;D

2010-04-08 @ 20:37:07
URL: http://miiwaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0