Vilket misstag.

Min morgon började väldans bra.
Imorse tog jag dock ingen promenad eftersom jag var tvungen att lägga min morgontid
på att laga min middag som jag ska ha för dagen.
Jag cyklade till Apoteket lr som det numera heter (Kronans Droghandel) vilket skämt.
För att få reda på att dom numera inte säljer tamponger i de här plastpåsarna för 99:-
amen neej det som var så bra.
Nu får man köpa ynkliga packet såna som de har i affären som är både dyrare i längden och kommer i små packet. Jajaj synd men så är det.
Sen kom jag ti kiosken och upptäkte att den var STÄNGD, OMG mitt hjärta börjar genast slå snabbt,
panikslagen som jag är tar jag snabbt upp min mobil och strycker på 3an som är snabbnummret ti syrra.
- Vaaaa fan är du??? Kiosken är ju stängd, varför är du inte på jobbet??!
Men va, har jag inte eftermiddag idag?
- Neeeeeeeeej du har förmiddag jag har eftermiddag!! Va faaan, jävla skit, åh va pinsamt.
Shit ja kan svära på att ja hade eftermiddag, de står så i mitt schema.
- Neej isa du har förmiddag! jag har eftermiddag, aja måste gå nu o öppna snabbt som fan.
Klick.

Uch ja så det kan gå, tydligen var det ju jag som hade förmiddag ändå, och det var mitt fel alltihop :(
Jag och brossan hade byttat dag eftersom han ska jobba min eftermiddag på fredag nästa vecka så tog jag för givet att han byttade en av sina eftermiddagar, så jag kollade aldrig på schemat.
Nu är jag helt förtvivlad och tycker detta är jätte hemskt, stackars kunderna vad ska dom säga.
Brossan och Syrran är tröstande och säger att Alla gör vi misstag och det kan hända vem som helst.
Men jag avskyr att göra fel, det är det värsta jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0