Dags för filmmys.

Är fortfarande nere i Skurup, blev nämligen ledig idag från
wägga eftersom vädret är som det är.
Det är jätte härligt att få vara här en extra dag.
Men nu är jag uttråkad, Stoffe är på jobb och ska även jobba lite extra idag så
han är inte hemma försen kl 18.

Städa hela lägenheten gjorde jag igår, det blev en riktigt grundlig städning,
storskurning av toaletten och duschen (den såg hemsk ut av allt kallk)
Så när jag var klar med det så sa jag att nu ska jag faktiskt få en belöning av
Christoffer så jag snodde åt mig några tior från hans pengaförvaring och så gick jag
och solade.
Givetvis berättade jag det sen för Christoffer, och att han faktisk var tvungen att bidra med
något nu när jag hade städat hela lägenheten.
Självklart är allting OK mellan oss, ingen skada skedd lixom =)

Gick precis ner och kollade om det fanns någon tvätttid och det gjorde det -yeey-
Nu har jag sysselsatt mig i några timmar iaf.
Undra vad jag vill ha för belöning idag hmm jag ska nog komma på något.
Jag behöver en ny tröja faktiskt.

Men funderade faktiskt på att gå ner och hyra en bra film bara jag själv och
ha lite Mika tid med ompyssling av mig själv.
Låter faktiskt härligt.
Det blåser verkligen ute, fast jag gillar vädret som har varit och är.
Allt regn och blåst, brr riktigt härligt höstväder. Mysigare får man ju leta efter =)
Nä nu ska jag kila ner o hyra.

Ha en härlig dag.


Kommentarer
Postat av: Ninni

Shit vad duktig du är Mika! I´m proud of you... o ett jättegrattis till jobbet. Äntligen! Du har flyt nu bruden : )Men det är du värd.... Hoppas att du får en underbar höst... Massor med kramar från Ninni

2010-08-24 @ 15:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0