Glädjande tankar.

God morgon,
Har precis fått i mig min frukost efter en lång runda av både jogging och powerwalk.
Gillar att vara ute när staden ligger som öde och det bara är några få personer som
är ute och går kl 07 på morgonen.

Igår så ringde fästmannen min och sa att jag troligtvis har fått jobb :D
Det är i ett gatukök i Skurup och dom behöver folk eftersom 2 av dem ska ut o resa.
Jag sken upp som en sol och så klart börjar jag planera allting i mina tankar.

(Hur vi ska ha det hemma i våran lägenhet med alla mina saker?
var ska kattlådan stå?
vi måste absolut köpa en ny klösbräda till Laban!
var ska jag ska hänga alla min kläder och var ska alla mina skor stå?
Ska jag sälja min säng och Soffa på blocket lr ska vi trycka in dem i förådet?
hur ska jag göra med min lägenhet här i Karlshamn?)


Men det jag sa högt till Christoffer var.

Mikaela: Åhhh då kan jag flytta ner nu den 20e!
Christoffer: Men sakta ner nu, du måste ju först se om du får jobbet, men det lutar ju åt de hållet

Jaaaja men man kan ju planera.
Och så börjar tankarna snurra igen.

Efter vårt samtal så ringde jag snabbt till syrran och berättade allt sen efter det mamma.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0