Godmorgon

Ja det kan man verkligen säga.
Det var verkligen länge sedan jag var uppe så här tidigt på ett jobb.
Idag är jag lätt bakfull med en smula huvudvärk.
Jag sa ju att jag BARA skulle dricka ett glas vin men så blev det så klart inte.
Det blev en massa goa öl. Och när jag säger en massa så menar jag 3 st =)
Sen hade vi det där glaset med vin som slank ner under sminkningen, och sen har vi en god fördrink.
Ja det var nog allt så totalt 5 kaloribomber.
Och ändå ska jag behöva lida idag, livet är orättvist.
Men iaf så hade jag det kanon trevligt, det blev en massa lekar och väldigt god mat!
Det roliga med personal fest var att folk blir så förvånade, man känner inte igen alla eftersom man
är uppklädd nersläppt hår osv.
Jag hälsade på min Chef Bernd och han kollade fundersamt,
Sen kom det ut: åhhh Mikaéla (med den tysk/svenska dialekten) och den där
blicken som vandrar från topp till tå, med ett småförtjust leende.
Hehe ja han kände verkligen inte igen mig.

Idag drar jag ner till Skåne för att gå på min intervju, åh spännande!
Jag ska skriva sen ikväll för att berätta hur allting har gått.
Nu ska jag dansa runt här i kiosken till denna underbara låt.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0