Händelserikt år.

Uj uj uj idag är jag så trött,
Den andra arbetsdagen börjar man bli trött,
Tredje dagen börjar man bli riktigt sleten och fjärde dagen är hemsk.
Jag vill inte veta hur Femte dagen är, som tur är så jobbar jag bara fyra dagar
i rad denna gången.
lLdig på Söndag, vad ska jag göra då? Vila upp mig inför den kommande veckan?
Söka massa massa jobb. Och kanske städa lite och tvätta,
Allt de där man inte hinner göra när man jobbar.

Idag kommer min mamma och pappa med släkt och hälsar på mig på wägga,
jag hoppas jag kommer ifrån några minuter för att hälsa på dem.
Som tur är så har vi fult väder idag, och det betyder förhoppningsvis
att vi har lite kunder idag.


Detta året har varit ett händelserikt år för många av oss.
Min bror har gift sig med sin undebara Anna.
Nu väntar de barn, och det betyder ju tur för mig eftersom jag bli Faster :D
Nu blir Johan och Anna vekligen inte av med Syrran och mig,
Vi kommer ju vara hos dem hela tiden.
Jag och Christoffer har förlovat oss och nu väntar jag på att få
flytta ner till han i Skåne så fort ett jobb blir ledigt.
En resa till Kroatien den 12e September börjar närma sig,
det kommer bli så roligt att få åka iväg med en del av Christoffers släkt.
att få en hel vecka tillsammans med Christoffer och se oss omkring
i Både Kroatien och Italien/Venedig kommer bli grymt.


Ja mycket underbara saker har hänt.
Är inte livet helt underbart!

Kommentarer
Postat av: Kumari

VA! Varför har ni ente nämt att ni ska bli fastrar! Guud vad kul :D Grattis och grattis till er bror med fru :)pusss

2010-08-07 @ 23:59:37
URL: http://kumarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0