Lyckad Lördag.

Så då var det redan Söndag, nu har jag bara 2 veckor kvar tills
jag slutar på Wägga UNDERBART!

Hade en jätte trevlig kväll igår med Systeryster, Laitnor, Laitnor junior och mig själv.
Det blev film (I Love You Phillip Morris) den nya filmen med Jim Carrey, filmen var rolig.
Värd att se men inget man ser igen. Alltså en helt okey film.

Samtidigt som filmen rullade bjöds det på Tacos det var riktigt smarrigt.
När vi var mätta och belåtna så spelade vi playstation.
Hehe de va roligt, blev en massa skrikande och en massa skratt.
Ja en otroligt lyckad kväll. Tack ska ni ha!

Nä nu ska jag fixa mig lite inför jobbet.
Hoppas de blir skitväder och lite folk.
Är så less på det nu.
Hejhå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0