Mikas fixardag.

Glader morgon.
Idag känns det som en riktigt bra och härlig dag.
Jag har massor att fixa, jag ska ner ti banken och hörs hur det blir med kiosken
om jag bara kan ge min del av den till syskonen eller hur vi ska gå väga.
Jag ska även ringa min styrelse för att se om det är okey att jag hyr ut min lägenhet till syrran men att jag fortfarande betalar av lånet.
Sen ska jag ringa lite ärende till kiosken så som en ny kaffemaskin och något nytt konditori som kan leverera våra baguetter.
Det blir lite att stå i idag.
Ska även försöka hinna läsa lite i alla mina böcker jag har på gång nu.
Egentligen borde jag läsa klart Baby Jane men den boken är ju så jävla tradig,
och man fattar ingenting eftersom det hoppas fram och tillbaka. Men jag är så nära slutet så jag känner att jag bara måste få läsa klart den.


Nu står även vår nya soffa på plats.
Det vi båda inte riktigt tänkte igenom är vart de gamla sofforna ska ta vägen?!
Vi kan inte sälja dem eftersom de inte är våra.
Vi kan inte få plats med dem i källaren.
Var sjutton ska vi göra av sofforna?
Nu står de i vardagsrummet, så nu har vi alltså 3 stora soffor + en fotpall.

Hur tänkte vi där egentligen???
Kanske inte alltid är så bra att vara impulsiv.hmm.

Kommentarer
Postat av: Annelie

hallå mika hittade din blogg via din fb hoppas de e ok kollar då o då även på din syrras. det är trevligt att läsa era bloggar. förresten angående sofforna kan ni inte fråga ägarna till dom om inte dom kan förvara dessa eller ta tillbaka dom så ägarna säljer sofforna annars brukar det finnas ställe som man kan hyra som förvara möbler åt en eller hör med någon granne som ni kan låna förråd av. hoppas de löser sig på något vis. lycka till med jobbet o så. hoppas jag kom med någon bra lösning? hörs. mvh annelie som gick med dig i hr ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0