morrsning.

morrsning.
Vaknade på min bra sida idag, vilket känns bra.
Igår blev det sent på wägga, lr sent o sent 23,00 kom jag hem.
Men jag började fakiskt kl 11,00 så det blev ett tungt 12h pass.
Som tur var så var det ju inte jätte mycket folk..

Nu ska man snart snart ge sig av igen, men jag struntade faktiskt
att gå min runda idag på morgonen jag var helt enkelt alldeles för seg idag.
Får straffas i helgen ist.

Jag vet inte när jag ska ha tid att packa allting.
Vi hade ju tänkt att den 10e skulle stoffe komma upp och hämta
mig samt mina viktigaste ägodelar kläderna och skorna samt sminket.
Och när vi kommit hem sen från utlandet så skulle vi åka upp och hämta
resten av mina saker som då ska stå klart här hemma.
Men hinner jag inte så hinner jag inte, jag får göra så mycket jag kan
och  orkar av den tiden jag får över.

Nä nu ska jag gå och mysa i soffan med en bok o frulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0