Soffstopp.

Hej hej,
Har varit en väldigt bra dag idag på jobbet eftersom det blev
mycket snack och lite jobb. Hur lite kunder som helst, helt underbart.

Nu har jag pratat med min älskling och vi har löst vårt största problem.
Nämligen var kattlådan ska stå i vår lägenhet.
Så nu känns det som en stor lättnad när vi har en plats för den.

Vi pratade även om en ny soffa eftersom jag inte gillar den soffan
som står där nu, den passar verkligen inte in i lägenheten.
Christoffer byttade sin gamla fina svarta skinnsoffa med sin mammas diarre färgade skinnsoffa.
Och den soffan är värd alldeles för mycket för dess utseende tycker jag.
Hade jag varit försäljare hade jag nog sålt den för någon hundring bara =)
Så nu föreslog stoffe att vi kanske kunde ha en ny soffa från blocket,
mest för att det finns en risk att Laban kanske sätter klorna i soffan någon gång då och då.
Så i smyg tackar jag faktiskt Laban för att han gör det så jag slipper den bruna soffan :D
Men inte för att snacka skit om den bruna soffan, smaken är ju som baken :P

Lite så här ser soffan ut enligt min syn. (inte samma soffa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0