Personalfest

God morgon.
Har fått min motion idag som blev en långprommenad,
hann även inom och sola nu på morgonen, skönt att få upp färgen lite.
Denna veckan ska jag jobba i kiosken, det ska bli riktigt skönt att komma från wägga.
Efter denna veckan så har jag bara 3 veckor kvar på wägga sen bär
det av mot Kroatien.
Och efter det så bor jag förhoppningsvis i Skurup.
Imorgon ska jag på Intervju jag är rätt spänd nu och jag ber till gudarna att jag ska få jobbet.
Det här har jag sett fram imot så pass länge nu, så nu tycker jag att det är min tur.

Idag vankas även personalfest för all wäggapersonal.
Det blir ca 30 personer som ska festa hemma hos cheferna.
Kommer nog bli väldigt trevligt.
Men tyvärr kan man inte stanna länge, har ju förmiddag nästa dag i kiosken.
Men ett glas vin och lite mat blir det allt.
Så här ska man se ut ikväll.


ba bay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0