Turen är här för att stanna.

Så då var man i Karlshamn igen.
Resan till Karlshamn gick smärtfritt denna gången.
Jag brydde mig inte alls att jag var tvungen att åka upp hit igen.
Innan har jag gruvat mig fram och tillbaka,
När ska jag egentligen få stanna kvar, vara nära, finnas där, äta en god middag efter jobbet, 
sova varje natt ihop och få ge han en godnattpuss.
Men nu är det inget jag tänker på längre, för nu är jag där =) 
Vilken lättnad det är.
Nu kommer det roliga och packa ner "alla" mina saker i lådor.
Bära ner det till flyttbilen och sen vinka Karlshamn Hej då med en liten hint av att jag snart kommer och hälsar på mina nära och kära igen.

När jag åkte ner igår så var jag sugen på en ny bok igen,
jag vandrade inom till pocket affären och gick min vanliga runda där inne.
Den här gången suktar jag efter Skräck.
Kassörskan rekommenderade den här boken nedan, Ruinerna.
Den skulle vara riktigt bra och kuslig.
Så nu är boken min och jag gillar det jag läser!
Men jag håller även på och läser En shopaholic i väntans tider, åh jag dör av skratt den är ju SÅÅÅ rolig.

 

Igår kväll satt Stoffe o Jag och kollade på soffor på blocket.
Jag föreslog en soffa från Ikea Ektorp för jag tycker den serien är fin,
men efter lite tänkade kom vi fram till att den är kass.
Så vi kollade vidare och hittade den perfekta soffan som vi båda gillar skarpt.
Iväg med ett sms till Killen som sålde soffan.
Soffan var som tur kvar och ikväll ska den hämtas.
Snacka om att turen är på vår sida!

Det är det jag gillar med Christoffer han är impulsiv,
Ska man ha något ska man ha det nu och inte sen
och när något ska göras så ska man göra det med en gång och inte vänta i år o dar.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till med allt. Kan jag få låna böckerna sen?

Kram till er båda

2010-08-18 @ 17:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0