Miljon tavlorna är försvunna.

Alltid kul med nya läsare =)
Annelie tack för alla tipsen om sofforna, det behövs.
Sofforna tillhör Christoffers mamma och hon har ju tyvärr ingen plats för dem.
Men jag är säker på att min lilla pojke löser detta problemet galant.

När jag vaknade idag fick jag mig en shock när jag kollade på klockan 05,54
Ohhh herrejävlar jag har försovit mig, tankarna bara virrade omkring medans hjärtat
slog i 100 volt. (tänker så det knakade) men åh jag har eftermiddag idag.
Andas ut och försöker lugna ner mig igen.
Ringer Christoffer och säger godmorgon.
Sen är de bara att kicka igång dagen med en powerwalk runt om staden.

Vi har en så kallad konstnär här i Karlshamn som målar gubbar som sitt motiv.
Han har gett några tavlor till oss här i kiosken som Syrran och Brossan inte vill ha.
Jag därimot tar gärna imot dem, de jag fick senast har åkt upp på väggen där hemma.
Man måste ju tänka lite klokt här, tänk så blir killen mega känd när han dör.
Och då kanske vi har slängt tavlor för flera miljoner.
Men nu är det så att  mina fina tavlor  är borta, och jag vet att de är syrran som
antingen har lagt dem på vinden lr slängt dem.
Har hon gjort de sista blir det synd om henne.
Mina miljontavlor vill jag inte bli av med i första taget.

Ikväll ska jag faktiskt böja så smått och packa ner mina saker,
Då ska jag även passa på att rensa ut sånt som jag ej behöver.
Ska även hinna med en runda motion.
Men jag får se vad tiden räcker till.

Kommentarer
Postat av: Annelie

ja hoppas verkligen det löser sig kul att kunna hjälpa till med tips och så.

2010-08-20 @ 21:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0