Nagelpill.

Igår fick jag det kämpigt, tvätten skulle hängas, lägenheten skulle städas,
katterna skulle fixas till, jag skulle packa min väska.
Ja det blev så mycket så jag fick skippa min motion på kvällen och även mitt flytt packande.
Christoffer ville nämligen ha ner mig till skåne.
Det var inget att tänka på, jag började packa min röda väska för helgens resa.
Idag lr imorgon (kommer ej ihåg) så är det Winnerbäck i Malmö, och dit ska vi ett gäng
och njuta av hans musik med en stor stark i handen!

Sitter o pillar lite med mina naglar, försöker att få till dem.
Ni vet piffa upp dem så de inte ser allt för tråkiga ut.
Om jag har lyckats de vette fan, men jag försöker iaf.
Och om inte så är det iaf roligt att pilla med.
Får aldrig någon bra skärpa på min mobil så bilden är kass, men lite ser man ju.
Den som inte ser vad det är så kan jag berätta att det är små blommor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0