En söt liten Nallestrumpa.

Har precis kommit hem från gymmet, det gick strålande bra.
Snart säger jag hejdå till lilla Skurup det är bara 2 dagar kvar innan jag befinner mig i Karlshamn -yey-
Är lite orolig att tågena inte ska gå, tänk så blir jag fast i Karlshamn det skulle ju vara katastrof!
Jag ska ju på fest i Ystad och vara supersnyggt klädd, det får jag bara inte missa.
Jag håller mina tummar stenhårt på att tågen går hela vägen hem till Skurup så jag kan festa den 25e.

Idag köpte jag faktiskt den sista klappen till min Stoffe.
En liten överraskning som han får öppna på Julaftonsmorgon.
Så det lilla paketet ligger i den söta nallestrumpan som hänger på våran dörr,
och på julaftonsmorgon får jag skicka ett sms och säga att han får kolla i strumpan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0