God Jul

Då var man framme i Karlshamn, känns helt underbart! =)
Har saknat den här hålan.
Igår blev det Bingomys med hela familjen Wiggberg, ingen av oss vann men vi hänger inte läpp för det.
Det blev en hel del spelande på Johans nya Ps, det var riktigt skoj vi spelade något olympic spel där det fanns sporter som skidåkning, bob och störtlopp. Jag var kanske inte grymmast men jag var jävligt nära.
Nu ska jag kila över till Brossan och äta en god frulle med resten av familjen.
Sen ska vi bege oss ut på stan och handla lite.
Fick även se min gamla lägenhet den syrran numera bor i, Såååå fint hon har gjort det här man känner ju knappt igen sig. Jag förstår verkligen att hon trivs bra här.
God Jul på er alla.
Många Kramar från Mig.
                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0