Klara färdiga gå

Det blev faktiskt Malmö idag ändå, men vi hittade inte så mycket.
Christoffer hittade en julklapp till sin pappa,
Och jag hittade ett paket till 20kr leken som vi brukar leka på julafton men mer än det blev de ej. 
Men nästa Lördag är jag ledig så då ska vi gå på gågatan i Malmö ist och då ska jag minsann hitta massa saker.
Såg änven en otroligt snygg klänning i en affär som jag gillade, men jag ska avvakta för att se om jag kan hitta någon ännu snyggare.

Nyår är nu klart och vi ska fira ihop med världens bästa Sandra & Erik det kommer bli så kul.
Och då måste jag bara hitta en urläcker klänning att ha till mina nya skor!
Nu är det snart dax för jobb.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0