Malmö lr inte?

Så var det Söndag jag vaknade nu vid 08,30 skönt att komma upp lite i tid så inte
hela dagen försvinner. Jag jobbar ju även idag fast bara 17-21 därför måste jag ju göra så mycket
som helst idag.
Vi pratade igår om att åka till Malmö och Julhandla lite, det hade varit skönt att göra det så man har det klart redan den här helgen.
Men nu ser jag att snön öster ner, hmm kanske dumt att ge sig ut då...Typiskt.
Nu ska jag läsa lite Nu som jag inte hann göra i Onsdags när jag fick tidningen.
Har ju nämligen börjat prenumerera på tidningen för nu jobbar jag ju inte i Kiosken längre och har inte tillgång till alla skvallertidningar som jag vill.  Så ligger det till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0