Skooooor.

Mooooorgon.
Igår fick jag äntligen mina supersnygga skor. Åhhh jag älskar dom redan så mycket!
Dom satt like a glove på mig, ah de va som vi var gjorda för varandra.
Mina Uggs fick jag för en vacka sen, det var också kärlek vid första ögonkastet.
Men det är alltid något speciellt med klackar =)
kolla bara så snygga de är.mums.


Christoffer har precis åkt iväg på jobb och jag ska också snart gå och jobba, 11-20 är det idag.
Igår hyrde vi film, den nya Beck-Levande Begravd den var riktigt bra!
Väldigt spännande var det med. Så det rekommenderar jag varmt.
Vi hyrde även The Back-up Plan med Jennifer Lopez,
Den var bra en fin romantisk film, men inget Wooow.
Något som är en Wow film är ju PS I Love You, vill man gråta så ska man se den.


Kommentarer
Postat av: Bella

Sanne skickade ett sms igår och sa att de inte fick ihop några folk så vi skulle strunta i det. jo nyår brukar aldrig bli bra. får väl se vad man gör istället..

2010-12-04 @ 14:33:45
URL: http://iisabellah.blogg.se/
Postat av: jeanette

snygga skor!!! :)

2010-12-08 @ 14:03:16
URL: http://bosing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0