Tidiga julklappar.

Så fort Christoffer kom hem igår så sprang han fram och klämde på nallestrumpan,
Hur sjutton kunde han veta? Jag vet att han inte har läst min blogg under dagen så hur visste han?
Han blev väldigt till sig och nyfiken... Men jag sa att han minsann fick vänta.
När jag kom hem från jobbet kl 21,30 så fick jag en liten bekännelse.
Christoffer hade nämligen blivit lite för nyfiken och ville känna lite på paketet och bestämde sig för att ta upp den ur nallen men då gick ju hela paketet sönder, pappret slets av och han fick en liten blick av saken som låg i.
Jaaa ja sa Jag, du kan ju öppna det nu lika bra.
Så Christoffer öppnade sitt paket och jag öppnade mitt paket.
Jag blev jättglad för mina DHW boxar! Förutom att jag hade den ena redan var ju lite synd, men den ska vi skicka tillbaka så att jag kan få Säsong 5 ist.
Christoffer blev väldigt glad över sin t-shirt med den satt perfekt, jag är så grym!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0