Tomten jag vill ha en riktig jul.

Jag är en av de få som fortfarande har gifta föräldrar.
Alla föräldrar som klarar sig så länge som mina föräldrar har gjort skulle få en stor guldmedalj för att ha tagit sig igenom så många år tillsammans.
Mina föräldrar träffades när mamma var 21 år och pappa 27 år och de har varit gifta i 40år?
Kan inte exakta siffran men ca 527 månader? kommer jag ihåg att mamma nämde när Christoffer och jag firade våra 6 månader =)
Jag känner mig faktiskt lyckligt lottad att mina föräldrar fortfarande är ihop,
om man nu kan säga så utan att någon tar illa åt sig för det vill jag ju inte.

Jag vill ha det så och jag ska åldras med min Christoffer tills jag blir 90år minst.
Men visst måste man kämpa det är ju ingen dans på roser det där med förhållanden.

Detta gör iaf att jag uppskattar Julen extra mycket för jag vet att den 24e December är vi alla samlade hela vår underbara familj som jag tycker så mycket om.
Och att vi nu ska föröka oss ännu ett steg är ju så underbart härligt, snart blir jag Moster åt min brors barn, tänk va härligt de kommer bli nästa jul då.
När vi nu kommer ha ett litet barn på Julafton <3

Det här är en underbar låt som jag kopplar till en lycklig julafton.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej! Måste rätta dig lite. Jag var 16½ när jag träffade din far, och han var 21. Och du blir inte moster utan faster. HIHI PS När kommer medaljen?

2010-12-18 @ 14:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0