Nytt i Garderoben.

Nu är alla paket handlade och inslagna.
Jätte skönt att vara klar i tid så jag slipper tänka på det i helgen.
Jag tycker det är så snyggt hur man slog in paket förr i tiden,
ni vet den där röda stämplen och det fina naturpappret. 
Så därför blev det ett gammeldags stuk på julklapparna i år =)
Det var roligare att slå in paketen, lite mer pyssel och så blev de ju så fina.

När vi var i Malmö handlade jag lite saker till mig själv,
har haft ett presentkort liggandes här hemma från Gina Tricot efter min födelsedag.
Har varit inne och kollar på Gina flera gånger men har aldrig hittat något.
Men nu hittade jag en finfin tröja, ett brunt skärp och ett snyggt linne.
Jag handlade även ett par lösögonfransar.
Tycker det är så snyggt när tjejer har det så att jag bara är tvungen att prova det själv.
Jag tänkte ha det på Julafton, Juldagen och även på Nyår.
Vi får väl se hur resultatet blir.


Längtar så tills julafton nu, det är bara 1 vecka kvar och jag åker ner till Mamma och Pappa redan på 
Onsdagen nästa vecka för att sen åka vidare till Karlshamn på Torsdagen.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0