Vart tog den söta lilla gnistan vägen?

Va jag sover länge när jag är ledig, jag orkar bara inte vara uppe.
Är det vädret lr är det bara jag som är lite på sne?
Igår skulle jag på pump med Stina men tyvärr blev det inställt pga vädret, jätte tråkigt såg verkligen fram imot det! Men det får bli senare. Jag tränade inget alls igår det blev faktiskt fys framför tv ist.
Men idag är det andra bullar, snart ska jag ner och bränna på löpbandet och även träna axlar.
Nu när jag är så trött och har tappat min knista så trycker jag i mig lite energipulver som jag hittade i Christoffers träningslåda.
Nu måtte jag väl ändå bli pigg.


Ikväll blir det mys igen, med Mange och Älslingen. Middag och gottis står på Menyn.
Och 3st filmer som Mange skulle ta med sig, en av dem var Devil tror jag den hette.
Var såå länge sen jag såg en rysare, Varför är för att jag är en smula rädd för såna filmer och undviker dem helst. Men Mange insisterade och sa att filmen var SJUKT bra och att vi bara måste se den,
ja då kan man ju bara inte låta bli.
Nä nu ska jag kila. Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0